آموزش تعمیرات

آموزش تعمیرات

آموزش تعمیرات

آموزش تعمیرات

کمپانی شیائومی و تولید یک لپ ‌تاپ 480 دلاری؟

پنجشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۳۶ ق.ظ

در این روزها خبرهایی از تولید یک آموزش تعمیرات لپ تاپ توسط کمپانی شیائومی شنیده می شود که این آموزش تعمیرات لپ تاپ 15 اینچی است و از پردازنده اینتل هسول Core i7-4500u و 16 گیگابایت بهره می برد.

این کمپانی در طی تنها چهار سال، به چهارمین کمپانی عرضه‌ کننده اسمارت فون تبدیل شده است. اما در کنار گوشی‌های همراه، این کمپانی چینی محصولاتی چون آموزش تعمیرات لپ تاپ ، روتر، تی ‌وی باکس و آموزش تعمیرات لپ تاپ  یا حتی تصفیه ‌کننده هوا نیز تولید می ‌کند.

به تازگی این کمپانی قصد عرضه آموزش تعمیرات لپ تاپ به بازار را دارد. این نخستین بار نیست که خبری از نوت ‌بوک شیائومی شنیده می ‌شود و طی چند ماه اخیر بارها شنیده شده که این کمپانی به حوزه کامپیوترهای آموزش تعمیرات لپ تاپ شخصی نیز وارد خواهد شد.

GizmoChina ادعا کرده که تصاویر و اطلاعات جدیدی را از این آموزش تعمیرات لپ تاپ به دست آورده است.

این آموزش تعمیرات لپ تاپ که به واقع نسخه کپی‌ شده مک بوک ایر اپل است، صفحه نمایشی 15 اینچی با رزولوشن 1080p دارد که یک پردازنده اینتل هسول i7-4500u به همراه دو رم 8 گیگابایتی را در خود جای داده است.

همچنین در صفحه کلید این آموزش تعمیرات لپ تاپ نیز یک دکمه نارنجی رنگ به چشم می‌خورد که به نظر دکمه آموزش تعمیرات لپ تاپ پاور آن باشد. گیزموچاینا خبر داده که این آموزش تعمیرات لپ تاپ در کمال تعجب با قیمت 481 دلار عرضه می‌شود؛ قیمتی که باور آن اندکی مشکل به نظر می‌رسد.

شاید نتوان در حال حاضر از تولید قطعی این آموزش تعمیرات لپ تاپ توسط شیائومی اطمینان داشت، اما با توجه به گسترش هر روزه این کمپانی در زمینه های مختلف تکنولوژی، احتمال تولید یک آموزش تعمیرات لپ تاپ از سوی شیائومی چندان تعجب آور نیست.

جدیدترین محصول شیائومی، Mi5 پرچمدار جدید اسمارت فون های این کمپانی خواهد بود که در CES امسال رونمایی خواهد شد.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۳/۲۱
  • ۵۷۷ نمایش
  • پوریا ابراهیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی