آموزش تعمیرات

آموزش تعمیرات

آموزش تعمیرات

آموزش تعمیرات

نکاتی پیرامون طولانی ‌تر کردن عمر لپ ‌تاپ

پنجشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۳۰ ق.ظ

امروزه آموزش تعمیرات لپ تاپ در زندگی روزمره ما نقش زیادی را ایفا می‌کنند.این دستگاه‌ها گران‌ قیمت بوده و نیاز به نگهداری ویژه‌ای دارند تا بتوان از حداکثر توان آن‌ها استفاده نمود. در این مقاله 10 نکته درباره نگهداری آن‌ها را برای شما بیان می کنیم.
1. همیشه بدانید که آموزش تعمیرات لپ تاپ خود را کجا گذاشته‌ اید و تا از استحکام محل قرارگیری آن مطمئن نشده‌اید، مکان را ترک نکنید.
2. با آموزش تعمیرات لپ تاپ خود ملایم رفتار کنید. ضربه، تکان‌های شدید و یا افتادن دستگاه می‌تواند به غیر از صدمات فیزیکی به دستگاه، خسارات جبران ناپذیری به هارد دیسک وارد آورد. از قرار دادن لیوان چای یا آب در کنار آموزش تعمیرات لپ تاپ خودداری کنید، زیرا یک لحظه غفلت ممکن است باعث ریختن و نفوذ مایعات شود.
3. در حین بستن آموزش تعمیرات لپ تاپ، دقت کنید! گذاشتن مداد یا خودکار، و حتی در برخی موارد کاغذ بر روی کیبورد آموزش تعمیرات لپ تاپ، و کمی بی حواسی ممکن است به صفحه‌ نمایش صدمه‌ دائمی بزند.
4.توجه داشته باشید که در هنگام جابجایی از کیف یا کوله استفاده کنید تا از صدمات احتمالی جلوگیری شود. همیشه آموزش تعمیرات لپ تاپ را با کیف یا کوله در داخل ماشین قرار دهید و بدون محافظ روی صندلی عقب رها نکنید.
5. در هنگام وصل یا قطع کردن کابل شارژر، توجه داشته باشید که از سیم آن را نکشید تا فیش آن کنده نشود.
6.سی‌ دی یا دی ‌وی ‌دی را درون درایور رها نکنید و پس از استفاده آن را خارج نمایید. درایو نوری آموزش تعمیرات لپ تاپ، یکی از حساس ‌ترین قطعات آن است و به راحتی خراب می ‌شود.
7.هنگامی که دسترسی به برق شهری دارید، از باتری استفاده نکنید و بعد از شارژ کامل باتری، آن را از آموزش تعمیرات لپ تاپ جدا نمایید.
8. مطمئن باشید که نرم‌افزار متناسب با قدرت سخت ‌افزاری آموزش تعمیرات لپ تاپ را روی دستگاه نصب می‌کنید تا فشار بیش از حد به قطعات سخت‌افزاری وارد نشود.
9. مرتبا به دستگاه رسیدگی کنید. درایورهای قطعات را به روز نگه داشته و از نرم ‌افزارهای مرتب سازی فضای هارد دیسک و مدیریت سرویس‌های ویندوز کمک بگیرید.
10. با کمک کنترل پنل ویندوز، میزان انرژی مصرفی را میتوان تنظیم کرد تا به سلامت قطعات الکترونیکی آموزش تعمیرات لپ تاپ، مخصوصا باتری کمک کنید.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۳/۲۱
  • ۵۸۸ نمایش
  • پوریا ابراهیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی