آموزش تعمیرات

آموزش تعمیرات

آموزش تعمیرات

آموزش تعمیرات

برای دور انداختن باتری آموزش تعمیرات لپ تاپ قدیمی اتان عجله نکنید. شاید بتوان در آینده‌ ای نه چندان دور با استفاده از این باتری‌های از کار افتاده، به تعداد قابل توجهی از مناطق فقیر و کشورهای در حال توسعه انرژی، الکتریکی و روشنایی بخشید.

در همین راستا، محققین شرکت IBM آمریکا آموزش تعمیرات لپ تاپ خبر از یک اختراع جدید به نام UrJar دادند که به کمک این ابزار می‌تواند از بازیافت باتری‌های لیتیوم یونی، یک منبع انرژی با قابلیت شارژ مجدد برای لوازم برقی کم مصرف مانند آموزش تعمیرات لپ تاپ لامپ‌های LED، تلفن‌های هوشمند، پنکه و غیره تولید کند.

طبق گزارشات IBM، بیش از 70% از باتری‌های آموزش تعمیرات لپ تاپ فرسوده می ‌توانند لامپ‌های LED را در طول کل 365 آموزش تعمیرات لپ تاپ روز سال، روزانه حدود 4 ساعت روشن نگاه دارند. این میزان می‌تواند نیاز خیلی آموزش تعمیرات لپ تاپ از خانه ‌ها و مغازه‌ های کوچک را در شهرهای در حال توسعه برطرف کند.

هنوز زمان زیادی تا نهایی شدن UrJar باقی مانده آموزش تعمیرات لپ تاپ است و IBM بر این مسئله تاکید دارد که این یک محصول تجاری نخواهد بود وممکن است مسئولان این کمپانی پس از نهایی شدن پروژه‌ ، آن را به صورت رایگان در اختیار کشورها و مناطقی که از کیفیت آموزش تعمیرات لپ تاپ زندگی پایین ‌تری برخوردارند و به سختی می‌توانند انرژی مورد نیاز خود را تامین نمایند ,قرار دهند

از دیگر فواید این پروژه می‌ توان به بازیافت کردن این نوع باتری‌ها اشاره کرد که همواره یکی از معضل‌ های اصلی بازیافت و محیط زیست به حساب می آید.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۳/۲۱
  • ۶۲۳ نمایش
  • پوریا ابراهیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی