آموزش تعمیرات

آموزش تعمیرات

آموزش تعمیرات

آموزش تعمیرات

کمپانی سامسونگ یک آموزش تعمیرات لپ تاپ  کامپیوتر All in One و آموزش تعمیرات لپ تاپ سبک فوق باریک تولید نمود که تاکنون در طیف محصولات این کمپانی کره‌ای جایی نداشته‌ اند.

قرار است در سال جدید با انواع و اقسام دستگاه‌های "باریک، سبک و قدرتمند" روبرو خواهید شد.

شرکت سامسونگ نیز امروز با معرفی الترابوک جدید ATIV Book 9 که وزنی تنها 950 گرمی و ضخامتی 1.14 سانتی متری (0.45 اینچ) دارد وارد این بازارشده است. این آموزش تعمیرات لپ تاپ فوق کامپکت، صفحه نمایشی 12.2 اینچی دارد و بدون شک جزء باریک ‌ترین و سبک ‌وزن‌ترین آموزش تعمیرات لپ تاپ است که تاکنون توسط سامسونگ تولید شده است.

ATIV Book 9 نیز چون بسیاری از آموزش تعمیرات لپ تاپ هایی به ویژگی باریک‌ ترین و سبک ‌وزن‌ ترین شناخته میشود., پردازنده Core M اینتل در که به شکل اختصاصی برای چنین دستگاه‌هایی تولید شده است آن بکار برده شده است. شنیده شده که کمپانی اپل نیز در آموزش تعمیرات لپ تاپ ایر بعدی اش قصد استفاده از همین پردازنده‌ها را دارد.

اما اگر ازاندام باریک این آموزش تعمیرات لپ تاپ فاصله بگیریم، بدون شک جلوه‌ گری بعدی این آموزش تعمیرات لپ تاپ در بخش صفحه نمایش غیرتاچ نمود پیدا می‌کند. سامسونگ رزولوشنی 2560x1440 پیکسلی را برای محصول جدیدش برگزیده و به آن حداکثر درخشندگی 700 نیت بخشده است.

این کمپانی ادعا دارد که عمر باتری آموزش تعمیرات لپ تاپ جدیدش همسطح بهترین آموزش تعمیرات لپ تاپ های بازار است. به گفته شرکت سامسونگ عمر باتری این لپ‌تاپ 10.5 ساعت است و یک حالت "الترا پاور سیوینگ مُد" نیز می‌تواند با حذف برنامه‌ های اضافه، چند ساعت عمر بیشتر را به این لپ ‌تاپ بیفزاید.

در این آموزش تعمیرات لپ تاپ از پردازنده Core M بدون فن استفاده شده است و با شناخت قبلی ای که از Core M داشته‌ ایم، گرمای اضافه در این آموزش تعمیرات لپ تاپ وجود نخواهد داشت.

این آموزش تعمیرات لپ تاپ قرار است در سه ماهه نخست سال 2015 به بازار وارد شود و در قیمت‌های 1200 دلاری برای مدل پایه (چهار گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه اس‌اس‌دی) و مدل گران ‌تر با قیمت 1400 دلار (هشت گیگابایت رم و 256 گیگابایت اس اس دی) عرضه خواهد شد.

سامسونگ در کنار این آموزش تعمیرات لپ تاپ، برای نخستین بار یک کامپیوتر All in One انحنادار با نام ATIV One 7 را نیز تولید کرده است. این نخستین بار است که یک پی ‌سی All in One انحنادار وارد بازار می‌شود و سامسونگ افتخار آن را به نام خود ثبت کرده است.

این کامپیوتر از لحاظ ظاهری همان ویژگی‌های یک مانیتور سامسونگ را دارد که برای نگهداری قطعات بیشتر، دارای وزن بیشتری است. سامسونگ در این کامپیوتر از یک پردازنده Core i5، هشت گیگابایت رم و یک هارد یک ترابایتی با دور 5400 RPM استفاده کرده است.

سامسونگ البته در مانیتور 27 اینچی این کامپیوتر، اندکی دست پایین را گرفته و به جای رزولوشنی QHD یک رزولوشن فول اچ‌ دی قرار داده است. این مانیتور همچنین از نوع TN است، بدین معنی که ممکن است زاویه دید آن به خوبی یک مانیتور IPS نباشد. اما با توجه به انحنایی که دارد مشکل زاویه دید تا حد بسیاری حل خواهد شد.

این کامپیوتر نیز از سه ماهه اول 2015 و با قیمت 1300 دلار فروش خود را آغاز می‌کند.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۳/۲۱
  • ۲۵۹ نمایش
  • پوریا ابراهیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی