آموزش تعمیرات

آموزش تعمیرات

آموزش تعمیرات

آموزش تعمیرات

با لپ‌تاپ‌ها چه کار می کنند؟!

پنجشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۲۸ ق.ظ

یکی از بحث‌های داغ اخیر دنیای تکنولوژی، گسترش سریع و بی‌ وقفه آموزش تعمیرات لپ تاپ و محبوبیت آن‌ها در میان کاربران است. سوال اصلی اینجاست که آیا این دستگاه‌ها در آینده می‌توانند جایگزین آموزش تعمیرات لپ تاپ شوند؟ به نظر می‌رسد امکاناتی که روزانه به آموزش تعمیرات لپ تاپ اضافه می‌شود، علاوه بر وزن پایین و اندازه کوچک، آن‌ها را به دستگاه‌هایی کارآمد‌تر و مناسب‌ تر برای حمل و جابجایی تبدیل کرده است.
بنابرآمار فروش در بازارهای جهانی، نمودار فروش آموزش تعمیرات لپ تاپ در سال گذشته رشد خوبی دربر داشته و تحقیقاتی نیز برای یافتن دلیل آن به صورت گرفته است. تا قبل از همه‌ گیرشدن تبلت‌ها، مردم بیشتر خواهان خرید آموزش تعمیرات لپ تاپ بودند تا بتوانند کامپیوتر و اطلاعات خود را همیشه همراه خود داشته باشند. شاید تا قبل از آن هیچ‌ کس ذهنیتی از یک وسیله ای که کوچک‌ تر، کم‌ حجم‌ تر و سبک‌ تر باشد را نداشت تا بتواند با خرید آن نیازهای خود را رفع کند. تا زمانی که آموزش تعمیرات لپ تاپ هوشمند وسیله ای مهم درزندگی روزمره ما به حساب نمی آمدند، تصور درستی از دسترسی به اینترنت در کوچه و خیابان وجود نداشت. ولی، خیلی زود تبلت‌ها به عنوان جایگزینی برای آموزش تعمیرات لپ تاپ همراه خود قرار گرفتند.

صفحه‌ نمایش تبلت ها بزرگ‌ تربود و مرورگراینترنت با آن‌ها راحت‌ تر؛ خیلی زود کیبوردهای مخصوص این آموزش تعمیرات لپ تاپ وارد بازار شدند، ظرفیت حافظه آن‌ها بیشتر شد و با گذشت زمان جایگزین آموزش تعمیرات لپ تاپ سنگین و گران‌ قیمتی شدند که عمدتا عمر شارژ‌دهی‌ شان بسیار کم بود. قابل ذکر است که در حال حاضر به‌ ندرت می‌توان تبلتی پیدا کرد که قدرتی برابر با آموزش تعمیرات لپ تاپ گران‌ قیمت امروزی، با کانفیگ‌هایی نظیر پردازشگر‌های Core i7 شرکت اینتل، داشته باشد. ازسوی دیگر شرکت‌های سازنده آموزش تعمیرات لپ تاپ، برای از رده خارج نشدن محصولات خود، اقدام به تولید الترابوک‌ها زدند که با وجود قدرت زیاد، وزن و ضخامت بسیار کم، هنوز هم در برابر تبلت‌ها مقرون به صرفه نیستند. در حال حاضر افراد زیادی هستند که ترجیح می‌دهند برای مسافرت‌های خود، یک آموزش تعمیرات لپ تاپ همراه با داک کیبورد و یا با یک کیبورد بلوتوث همراه داشته باشند و آموزش تعمیرات لپ تاپ  شان را در خانه رها کرده یا به عنوان کامپیوتر خانگی از آن استفاده کنند.

از طرفی کامپیوترهای All-in-One نیز در حال نفوذ به خانه‌ ها هستند. این کامپیوترهای بدون کیس عملا مانیتورهای بزرگی هستند که تمامی قطعات داخل کیس را داخل خود جای داده‌اند. فقط کافیست تا آن را روی میز خود گذاشته و به برق متصل کنید. عموما خرید این کامپیوترها به خاطر فضای کمتری که اشغال می‌کنند، در ادارات و شرکت‌ها گسترش یافته است؛ حتی کانفیگ‌های قدرتمندی از آموزش تعمیرات لپ تاپ تولید شده‌اند که می‌توانند کاملا جایگزین کامپیوترهای خانگی شوند. اما چه بر سر آموزش تعمیرات لپ تاپ خواهد آمد؟ نه دیگر کسی آن‌ها را با خود به بیرون می‌برد و نه دیگر در خانه‌ ها جای دارند. از طرفی پردازشگر‌های کامپیوترهای All-in-One از نوع دسک تاپ هستند و قدرت بیشتری نسبت به آموزش تعمیرات لپ تاپ دارند. از روش هایی که سازندگان آموزش تعمیرات لپ تاپ در پیش گرفته‌ اند، دستگاه‌های تبدیل‌ پذیر است که هم به عنوان آموزش تعمیرات لپ تاپ و هم به عنوان آموزش تعمیرات لپ تاپ می‌توان از آن‌ها استفاده کرد ؛ اما قیمت بالای آن‌ها نسبت به آموزش تعمیرات لپ تاپ باز هم یک امتیاز منفی محسوب می شود. 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۳/۲۱
  • ۵۹۶ نمایش
  • پوریا ابراهیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی