آموزش تعمیرات

آموزش تعمیرات

آموزش تعمیرات

آموزش تعمیرات

معرفی لپ‌ تاپ هیبریدی CF-C2 پاناسونیک

پنجشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۴۶ ق.ظ

آموزش تعمیرات لپ تاپ ToughBook پاناسونیک، نوعی ازآموزش تعمیرات لپ تاپ ها هستند که در عین سبک‌ بودن، بسیار زمخت می‌باشند. این آموزش تعمیرات لپ تاپ با داشتن امکاناتی خوب و برخوردای از مقاومت بالا در عین داشتن وزن کم، بسیار مناسب برای محیط‌ های صنعتی و خشن هستند. پاناسونیک با بروزرسانی سخت‌افزاری آموزش تعمیرات لپ تاپ   CF-C2، آن‌ها را متناسب با فناوری‌های روز تولید کرده است که در ادامه نگاهی به تغییرات انجام شده خواهیم کرد.
کمپانی ژاپنی پاناسونیک آموزش تعمیرات لپ تاپ CF-C2 خود را مجهز مودم LTE با قابلیت کار با اپراتور‌های با فرکانس‌های مخابراتی مختلف کرده است، همچنین از دیگر تغییرات اعمال شده می‌توان به اضافه شدن ویندوز 8.1 و پردازنده‌ی هسول Core i5 اشاره کرد.کارت شبکه‌ بی‌سیم این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا بصورت نرم‌ افزاری از میان سیگنال‌های موجود، بهترین مورد ممکن را انتخاب کرده و به آن متصل شود.

همچنین بروزرسانی‌های انجام شده در برخی دیگر از سخت‌افزار داخلی عمر باتری این آموزش تعمیرات لپ تاپ هیبریدی را تا 14 ساعت افزایش داده است. آموزش تعمیرات لپ تاپ هیبریدی شرکت پاناسونیک در ماه جاری میلادی وارد خواهد شد.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۳/۲۱
  • ۲۱۴ نمایش
  • پوریا ابراهیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی