آموزش تعمیرات

آموزش تعمیرات

آموزش تعمیرات

آموزش تعمیرات

لپ‌تاپ V Nitro جدید ایسر و بهره وری از تکنولوژی RealSense

پنجشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۳۳ ق.ظ

شرکت ایسر از مدل جدید آموزش تعمیرات لپ تاپ های V Nitro خود رونمایی کرد که از تکنولوژی RealSense بهره برده است.
تا امروز "قدرت سخت افزاری" همیشه حرف نخست را در پی ‌سی های گیمینگ زده است: وظیفه آن‌ها این است که کارهای بیشتری را با سرعت و کیفیت بالاتری برای کاربر به انجام برسانند.
ولی با گذشت زمان که تکنولوژی‌هایی چون دوربین‌های سه بعدی RealSense اینتل، آموزش تعمیرات لپ تاپ و دیگر تکنولوژی‌ها راه خود را به آموزش تعمیرات لپ تاپ ها و کامپیوترهای شخصی باز می‌کنند، گیمرها نه تنها به سمت بازی‌های جدید که به سمت روش‌های جدید بازی ‌کردن نیز حرکت می‌کنند.
Aspire V 17 Nitro یکی از آموزش تعمیرات لپ تاپ گیمینگ مشهور شرکت ایسر است. ایسر مدل جدیدی از این آموزش تعمیرات لپ تاپ را پیش از رونمایی در CES معرفی کرده که به تکنولوژی RealSense مجهز شده است. این تکنولوژی از یک دوربین معمولی، یک سنسور مادون قرمز و پروژکتور لیزری برخوردار است تا نقشه ای سه بعدی از محیط اطراف را تولید کند. این تکنولوژی از نظرهای مختلف به کینکت مایکروسافت شباهت دارد و توانایی دید بسیار بالایی چون 10 انگشت، پشت سر شما و حتی شکل و حالا صورت شما را دارا می‌باشد.
شرکت ایسر نرم افزارهای خاصی را نیز در آموزش تعمیرات لپ تاپ جدید گنجانده تا بتواند حداکثر استفاده از این تکنولوژی را داشته باشد. به عنوان مثال نرم افزاری به نام 3DMe که کار آن اسکن سه بعدی است و یک بازی به نام Warrior Wave با حرکت دستان شما کنترل می‌شود.
با پشتیبانی کمپانی‌های بیشتری از تکنولوژی RealSense اینتل، کامپیوترها قادرند انواع پلتفرم‌ها و اعمال گوناگون ‌تری را در اختیار کاربران بگذارند. در حال حاضراین تکنولوژی  در کامپیوتر HP Sprout به کار گرفته شده که ایده‌های جالبی در مورد ارتباط برقرار کردن با یک کامپیوتر ارائه می‌کند.
علاوه بر این ویژگی، V Nitro که سخت افزاری قدرتمند دارد از بهترین گزینه‌های گیمرهاست. صفحه نمایش 17.3 اینچ، رزولوشن 1080p، گرافیک انویدیا جی ‌فورس جی ‌تی ‌اکس 860M، شانزده گیگابایت رم و یک ترابایت هارد درایو ویژگی‌های دیگر این آموزش تعمیرات لپ تاپ هستند
مدل جدید این آموزش تعمیرات لپ تاپ از ژانویه امسال و با قیمتی فعلا نامشخص به بازار عرضه می‌شود.
حضور این تکنولوژی‌ها نوید دهنده مسیر جدیدی برای صنعت تولید آموزش تعمیرات لپ تاپ است. ارتقای آموزش تعمیرات لپ تاپ ها در سالیان اخیر با افزایش قدرت سخت افزاری همراه بوده و بازار برای مدت‌هاست که در انتظار حضور تکنولوژی‌های جدید در دنیای پی‌سی است. بدون شک در آینده آموزش تعمیرات لپ تاپ جدیدی مجهز به RealSense و تکنولوژی‌های دیگری چون شارژ بی‌سیم را مشاهده خواهیم کرد.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۳/۲۱
  • ۲۲۵ نمایش
  • پوریا ابراهیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی